יום שני

פתרון בגרות במתמטיקה קיץ 2011 תשע"א מועד א -תשובות ופתרונות מלאים




לנוחיותכם החומר הועבר לאתר החדש בכתובת הבאה :
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

‏9 תגובות:

  1. אנונימי19:22

    מלא מלא מלא תודה :))

    השבמחק
  2. בכייף....בעוד כמה רגעים אני מעלה גם את הפתרונות המלאים

    השבמחק
  3. אנונימי17:35

    תודה רבה ! הפתרונות עזרו לי מאוד גם בתירגול לקראת הבגרות עצמה (:

    השבמחק
  4. שרית(:19:14

    כל הכבוד על ההשקעה!
    דרך אגב - אתה מאוד עזרת לי לקבל ציון מעולה במבחן מעבר
    ועליתי הקבצה בזכותך!
    תודה רבה !

    השבמחק
  5. תודה רבה לכולכם שמח לעזור תמיד,אם יש שאלה שלא העלתי ואתם רוצים אותה ,תבקשו

    השבמחק
  6. אנונימי20:17

    אתה פשוט תותח , אתה לא מבין כמה אתה עוזר !

    השבמחק
  7. אנונימי20:35

    תשמע אתה פשוט מדהים , בטח עזרת להמון ילדים ... ועזרת לי מאוד אבל יש לי שאלה... אני פותרת כל מני בגרויות של השנים האחרונות ובהכל זה נוסחאות אחרות .. ואני בכיתה י' ב3 יחידות וניגשת עוד כשבוע לשאלון 001 ולא נתנו לנו מיקוד השנה ואני לא יודעת על מה בדיוק להתאמן .. יש לך שמץ מה אני יכולה לעשות ? כי זה החומר הכי קשה לי מתמטיקה... אני גם הולכת לשיעורים פרטיים ומשלמת 100 שח לשעה למרות שאין לי ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לעזור לך בטלפון 052-2287043 ולתת הדרכה והסבר

      מחק
  8. אנונימי21:08

    תודה רבה רבה פשוט מלךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עזרת לי להישאר ב4 יחידות אין עליך בעולםםםםםםםםםםם תזכה למצוות..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
במטרה שהאתר ישמש אתכם בחינם ואף ירחיב את שירותיו,נשמח לקבל תרומה קטנה .בכוונתנו לערוך שיעורים אונליין בחינם וכן להגדיל את מספר הפותרים באתר.אנו מאמינים בנתינה וקבלה .
התרומה נעשית דרך פייפל paypal בצורה מאובטחת וסודית כפי שחברת פייפל העולמית מבצעת
תודה רבה מראש