יום שישי

שיעור פרטי במתמטיקה



     
תלמידים בכל הרמות והכיתות
 שיעורים  דרך הסקייפ
נסיון מקצועי של  15 שנות ניסיון



video



 זה שנים שאני עוסק במתמטיקה.לאחר שעסקתי בפיתוח אפליקציות מתמטיות לשימוש בתעשיית ההייטק,ניירות ערך,ועוד החלטתי לתת לכם מנסיוני זה.      
האתר בא לסייע לכם שלא תתקעו בפתרונות של תרגילים .
לאתר נכנסים אלפי תלמידים ביום .את הפתרונות והסרטונים אמשיך להעלות כפי שעשיתי עד כה ,לשירותכם.
אם בכל זאת  יש נושא אותו לא הבנתם או פיספסתם ,החלטתי להעמיד עבורכם צוות של מורים מן הטובים בארץ,בינהם אף אנוכי.בחרתי את הטובים שבהם.
אם תרצו שיעור פרטי דחוף  ,כיתבו לי בדף יצירת הקשר ואני אלמד אתכם בעצמי או התקשרו לטלפון למטה.
השעורים הם  דרך הסקייפ, כאשר במהלך השיעור אני כותב בלוח כתיבה אלקטרוני כאשר אני משתף אתכם בשולחן העבודה  ואתם רואים ושומעים  את שאני כותב ואומר,ממש כמו בכיתה.עלות שיעור  100 ש"ח לשעה.


אז אם אתם צריכים מורה פרטי בסקייפ,אל תהמרו על מורים-אני כבר בחרתי עבורכם.







 השאירו  פרטים למטה ואני אחזור אליכם

או בטלפון: 052-2287043



4 תגובות:

  1. אנונימי16:08

    תקשיב אתה ענק, ממש מעריכים אותך! איזה רעיון ואיזו יוזמה, סחתיין כל הכבוד (:!

    תודה מכל תלמידי ישראל!

    השבמחק
  2. אנונימי15:38

    אתר נדייייר!
    גיליתי אותו מאוחר מדי

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח ,לא נורא אם הסתדרת בסוף

      מחק
  3. אנונימי13:42

    שונאת.חשבוןןן

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
במטרה שהאתר ישמש אתכם בחינם ואף ירחיב את שירותיו,נשמח לקבל תרומה קטנה .בכוונתנו לערוך שיעורים אונליין בחינם וכן להגדיל את מספר הפותרים באתר.אנו מאמינים בנתינה וקבלה .
התרומה נעשית דרך פייפל paypal בצורה מאובטחת וסודית כפי שחברת פייפל העולמית מבצעת
תודה רבה מראש